Administratie
                                        
                                    
                                    
                                        Modernizari la serviciile de relatii cu publicul din cadrul Primariei - Investitii de 350 de milioane de lei
                                    
                                    
                                        24.11.2006
                                        
                                        ⋅ 0 comentarii
                                    
                                    
                                        Arădenii nu vor mai sta la cozi la Primărie. Pentru ?mbunătăţirea relaţiei cu publicul, ?n această săptăm?nă a fost inaugurat sistemul de eliminare a cozilor, care este format dintr-un aparat pentru tipărirea numerelor de ordine şi eliberare a acestora si monitoare pe care sunt afişate aceste numere. Astfel publicul va fi servit ?n ordine, evit?ndu-se aglomeraţia.
Cum funcţionează acesta ? ?n camera de aşteptare cetăţeanul este ?ndrumat să extragă un număr de ordine de la sistemul de tipărire, ?n funcţie de tipul problemei. Biletele de ordine sunt personalizate pentru fiecare problemă ?n parte. Astfel, la Camera 5, la urbanism există trei ghişee pentru preluarea documentaţiilor a căror rezolvare intră ?n competenţa Arhitectului-şef; la serviciul autorizaţii ? trei ghişee pentru preluarea documentaţiilor de autorizare a activităţilor comerciale, a asociaţiilor familiale şi a persoanelor fizice independente, precum şi activităţi de taximetrie; iar la serviciul registratură există tot trei ghişee pentru preluarea tuturor celorlalte cereri, sesizări, petiţii. La Camera 6, la casierie ? trei ghişee, la informaţii garaje ? un ghişeu. La Camera 3, pentru audienţe există două ghişee.
Monitoarele pe care se afişează numerele de ordine şi ghişeul la care persoanele trebuie să se prezinte sunt amplasate ?n camera de aşteptare. Chemările se anunţă printr-un semnal acustic şi vizual.
?Implementarea unui sistem integrat de eliberare a numerelor de ordine şi de management al r?ndurilor aflate ?n aşteptare prezintă avantaje at?t pentru public, fiind evitate cazurile ?n care se creează aglomeraţie necontrolată ?n jurul unui ghişeu, c?t şi pentru funcţionari, care vor beneficia de o mai bună gestionare a timpului ?n cadrul programului de lucru. Suma cheltuită pentru punerea la punct a acestui sistem este de 350 de milioane de lei?, a declarat primarul Gheorghe Falcă.
Primul sistem de acest gen a fost inaugurat ?n urmă cu c?teva luni la Serviciul Paşapoarte al Judeţului Arad.
                                                                                    
                                                Sursa: 
                                                    Informatia Aradului
                                                
                                            
                                                                             
                                 
                                
                                                                    
                                        Pentru articolul complet și alte comentarii
                                        
                                        
                                            vizitați
                                            Informatia Aradului