Informatii

S-a incheiat primul sezon al targurilor organizate la Expo Arad International

14.06.2007 ⋅ 0 comentarii

Ieri într-un cadru festiv reprezentanţii Expo Arad Internaţional au încheiat primul semestru de funcţionare la întreaga capacitate. Tot cu această ocazie s-au înmânat câştigătorilor şi premiile obţinute la tombola din cadrul târgului  Transport-ar. Cele mai importante premii le-a obţinut Vlaicu Velinir, un scuter şi Rab Iosif Eugen un ATV.  După acordarea premiilor s-a prezentat de către Nicolae Băcanu, preşedintele Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură şi de către Nicolae Groşan, director Expo Arad Internaţional şi vicepreşedintele Camerei de Comerţ Industrie şi Agricultură, bilanţul activităţii celor şase luni. Acţiunile dezvoltate în aceste luni  sunt structurate pe mai multe direcţii: Târguri şi Expoziţii, Dezvoltare. La capitolul Târguri şi Expoziţii au fost organizate 9 târguri şi anume: Confort Construct,  Târg de Paşti, Gardenia, Estival, MobilAR, Confort Instal, Protect, Salonul Tehnic şi Salonul Regional al Cercetării, Transport-Ar, Salonul Regional al Cercetării s-a realizat în colaborare cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării. „Ca şi o noutate este important de menţionat că în cadrul târgului Gardenia, în premieră în România a avut loc Salonul Consulatelor a cărui sarcină primordială a fost aceea de a sprijini contacte de afaceri între mediul economic românesc şi cel al ţării pe care o reprezintă. Prin organizarea acestui Salon al Consulatelor, din data de 26 04.07 toţi aceşti parteneri au putut să-şi prezinte ideile, nevoile sau preocupările în domenii precum infrastructură, mediu, alimentări cu apă, canalizări, imobiliare, transporturi, diverse lucrări, astfel încât, în timp record acestea să se poată concretiza în parteneriate punctuale”, declară Nicolae Groşan, director Expo Arad Internaţional. La toate aceste târguri au participat peste  34.000 de vizitatori, iar peste 560  de firme din ţară au expus. Organizatorii acestor târguri declară că este îmbucurătoare dorinţa firmelor, în special a celor româneşti, de a se prezenta cu noutăţi, cu standuri speciale – personalizate, toate acestea demonstrând clar creşterea potenţialului firmelor şi trecerea acestora într-o etapă de comportament foarte apropiat de al celor din Uniunea Europeana.

Sursa: Informatia Aradului

Autor: Claudia Untaru ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Informatia Aradului
fashiondays.ro