Stire

Noul slogan al turismului romanesc: "Romania, the land of choice"

20.04.2009 ⋅ 0 comentarii

Noul slogan al turismului românesc este "Romania, the land of choice", acesta fiind afişat pe panourile electronice amplasate la concertul pe care Goran Bregovic în susţine, duminică seară, pe plaja din staţiunea Mamaia.

Până acum, România a fost promovată în lume prin sloganul "Simply surprising".
La concertul lui Goran Bregovic, organizat de Ministerul Turismului prin programul "Lumină la malul mării", participă câteva mii de persoane.
La concert asistă şi preşedintele Traian Băsescu, precum şi ministrul Turismului, Elena Udrea.
Ministerul Turismului va lansa pe 1 Mai "Imnul turistic al României", care va fi promovat atât în ţară, cât şi pe canalele media din străinătate, declara, la sfârşitul lunii martie, agenţiei MEDIAFAX Ştefan Lungu, director de comunicare în Ministerul Turismului.
"Imnul este destinat în primul rând pieţelor internaţionale şi va fi promovat ca atare. El va deveni un şlagăr anul acesta pe Litoral, pentru că este uşor de cântat şi are versuri uşor de reţinut", spunea Ştefan Lungu.
Imnul este interpretat de mai mulţi solişti, printre care şi Gheorghe Zamfir. Lungu nu a dorit să dezvăluie numele celorlalţi interpreţi şi nici pe al compozitorului.
"Ceilalţi interpreţi sunt, deocamdată, o supriză pe care o vom dezvălui la lansarea imnului. Crearea imnului a costat aproximativ 10.000 de euro", a mai afirmat reprezentantul ministerului.

Sursa: Observator.info

Autor: Observator ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Observator.info
fashiondays.ro