Stire

Soluţia turcească anticriză: transformarea Antalyei ?ntr-un Dubai european

21.04.2009 ⋅ 0 comentarii

Criza economică a redus peste tot apetitul pentru consum şi, drept urmare, şi veniturile companiilor. Turcii însă mizează în continuare pe turism şi investesc miliarde de euro pentru a transforma Antalya într-un fel de „Dubai european”.Cuvântul de ordine în plină criză este „lux” la preţuri rezonabile, Ministerul Turismului din Turcia trecând peste orice fel de impedimente (inclusiv cele de mediu) pentru a atrage cel mai mare număr posibil de turişti – şi în special cei cunoscuţi ca fiind cei mai cheltuitori – ruşii, britanicii şi americanii. Pentru ei a fost lansată o campanie specială, în toate mediile de informare: „Unlimited Turkey” („Turcia fără graniţe”). Turcii au de gând să construiască hoteluri extravagante şi unice în lume prin dotările pe care le au – ultimul inaugurat, Mardan Palace, a costat nu mai puţin de 1,15 miliarde de euro, ceea ce-l transformă în cel mai scump hotel construit vreodată în Europa, scrie publicaţia britanică The Times

Sursa: Observator.info

Autor: Observator ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Observator.info
fashiondays.ro