Stire

26 de funcţionari publici din cadrul Consiliului Judeţean Arad vor fi avansaţi vineri

22.04.2009 ⋅ 0 comentarii

Începând cu 1 aprilie, respectiv 5 aprilie,  se va aproba avansarea în treapta de salarizare imediat superioară a 26 de funcţionari publici de execuţie din cadrul Consiliului Judeţean Arad, funcţionari care s-au remarcat prin rezultatele obţinute în activitatea profesională în anul precedent, aşa cum se arată într-un proiect de hotărâre ce va fi supus votului vineri, în şedinţă ordinară. Numărul de posturi din cadrul aparatului de specialitate rămâne neschimbat.Totodată, începând cu data de 1 ianuarie s-a preluat şi activitatea de eliberare şi control a autorizaţiilor speciale de transport rutier de bunuri divizibile, transport rutier cu greutăţi şi/sau cu dimensiuni de gabarit depăşit, pe drumurile judeţene aflate în administrarea Consiliului Judeţean Arad. Pentru urmărirea şi controlul respectării prevederilor legale, privind transporturile efectuate cu vehicule de transport rutier marfă, în urma controalelor efectuate pe teren, s-a constatat necesitatea achiziţionării de către Consiliul Judeţean Arad a celui de-al doilea cântar. Aşa cum se arată în referatul proiectului de hotărâre, având în vedere complexitatea atribuţiilor specifice necesare desfăşurării acestor activităţi, se propune transformarea Biroului Autoritatea Judeţeană de Transport în Serviciul Autoritatea Judeţeană de Transport, respectiv reducerea postului de şef birou şi înfiinţarea unui post de şef serviciu. În vederea completării numărului de personal din cadrul structurii organizatorice a noului serviciu, prin referatul menţionat se propune mutarea definitivă a unui consilier clasa I grad profesional superior treapta de salarizare 2 din cadrul Compartimentului Coordonare Consilii Locale.De asemenea, pentru a nu se diminua numărul de posturi din cadrul acestui compartiment, se propune mutarea postului vacant de consilier clasa I grad profesional debutant existent în cadrul Serviciului Autoritatea Judeţeană de Transport la Compartimentul Coordonare Consilii Locale al Direcţiei Administraţie Publice. Se propune totodată ca activitatea de salvare din mediul subteran speologic să se desfăşoare în cadrul Serviciului Administrativ al Direcţiei Administraţie Publică.

Sursa: Observator.info

Autor: Observator ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Observator.info
fashiondays.ro