Stire

O arădeancă a rămas cu balconul renovat pe jumătate, după ce firma de termopane la care a apelat a uitat să termine lucrarea

12.06.2009 ⋅ 0 comentarii

Mărioara Jencov, care locuieşte în Arad, pe Calea Aurel Vlaicu, nr. 202, bl. A 9, sc. B, Ap. 22 s-a plâns la redacţia ziarului Observator afirmând că o firmă de termopane din Timişoara, dar cu unul dintre punctele de lucru în Arad a înşelat-o, lăsând-o cu lucrarea neterminată.Arădeanca susţine că a achitat suma de bani în totalitate firmei cu care a făcut contract pentru a-i monta termopanele. Lucrările au început la data de 25 aprilie şi ar fi trebuit să fie finalizate, conform contractului, în perioada 12-15 mai, lucru care nu s-a realizat. În tot acest timp, familia Jencov a încercat în nenumărate rânduri să-i contacteze pe reprezentanţii firmei pentru a finaliza lucrările, însă aceştia nu au mai răspuns la telefon.„În data de 24 aprilie am hotărât să încheiem contract cu firma S.C. Mignon S.R.L, cu sediul pe Calea Aradului, pentru a ne pune termopan în balcon. Neştiind că este o firmă neserioasă am încheiat contractul. Iniţial, am plătit avansul de 450 de euro, iar lucrarea totală era de 780 de euro. Mai târziu am plătit şi restul de 330 de euro, iar în momentul de faţă am achitat suma în întregime. Săptămâna trecută au venit nişte băieţi şi ne-au mai montat nişte site, care nici măcar nu erau cum le-am comandat. Noi am comandat două site cu balamale şi mi-au adus doar o sită fixă, nici măcar două, cum am cerut. De aproape o lună eu stau cu balconul neterminat şi cu casa întoarsă pe dos pentru că nu pot să-mi fac treaba”, spune necăjită femeia. Din spusele muncitorilor, reiese că patronul ar avea de terminat o casă foarte scumpă, fapt pentru care nu şi-a plătit nici angajaţii şi impune clienţilor să achite contravaloarea lucrărilor înainte ca acestea să fie finalizate.„Pe mine mă interesează banul meu. Eu, când am văzut că lucrările nu mai avansează cu nimic le-am spus să-mi înapoieze măcar 200 de euro, bani cu care aş fi apelat la altă firmă, care să-mi termine lucrarea. Eu nu îmi permit acum să mai scot din buzunar alţi bani, doar pentru că ei nu şi-au respectat promisiunile. Plus că eu nu sunt vinovată cu nimic pentru că ei nu s-au încadrat în termenul stabilit în contract. Dimpotrivă ar trebui să-şi ceară măcar scuze şi nicidecum să nu-mi răspundă la telefon. Nu mai zic de faptul că ar trebui să fiu despăgubită pentru faptul că nu au respectat cerinţele din contract”, a mai adăugat femeia, care este hotărâtă să apeleze chiar şi la Protecţia Consumatorului, pentru a se face lumină în cazul ei şi pentru a-şi primi drepturile.Reprezentanţii firmei nu au dorit să facă nicio declaraţie, susţinând că doar cu o solicitare în scris ne pot da mai multe informaţii cu privire la acest caz. Suntem curioşi, însă dacă şi păgubita trebuie să facă acelaşi lucru doar ca să-şi apere drepturile şi să i se dea o explicaţie la cele întâmplate.„Eu nu ştiu cât o să mai tolerez situaţia în care ne aflăm în momentul de faţă pentru că sunt şi bolnavă cu inima şi numai asta îmi lipsea acum, să mă necăjesc zilnic din cauza acestei probleme. Vreau să vină odată să-mi încheie lucrarea şi să terminăm odată cu tot bâlciul ăsta, pentru că şi eu şi familia mea am ajuns la capătul răbdării. Am plătit la timp, atunci să-mi primesc şi dreptul. Aşa cred că e corect!”, a mai spus femeia nemulţumită.

Sursa: Observator.info

Autor: Observator ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Observator.info
fashiondays.ro