Stire

Angajatorii care deţin carnete de muncă sunt obligaţi să le depună la Casa de Pensii

25.06.2009 ⋅ 0 comentarii

În conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 1762/2005, aşa cum a fost modificată şi completată, în vederea aplicării prevederilor art.160 alin. 6, din Legea nr. 19/2000, privind sistemul public de pensii şi alte drepturi se asigurări sociale, cu modificările şi completările ulterioare, la Casa Judeţeană de Pensii din Arad se desfăşoară activitatea de creare a unei arhive electronice prin scanarea carnetelor de muncă (etapa a II-a), etapă care urmează după activitatea de preluare a datelor din carnetele de muncă a datelor referitoare la perioadele de stagiu de cotizare realizat în sistemul public de pensii, anterior datei de 1 aprilie 2001, (etapa I ), începută în anul 2006.Pe lângă activitatea de scanare, se desfăşoară în continuare şi activitatea de preluare a datelor din carnetele de muncă, pentru carnetele pentru care au fost parcurse această etapă.„Rugăm angajatorii care deţin carnete de muncă să le pregătească şi să le predea pentru operaţiunea de scanare. Carnetele de muncă urmează a fi livrate în cutii şi fiecare cutie va conţine câte 50 de carnete de muncă. Se interzice depozitarea în aceeaşi cutie a carnetelor de muncă, dintre cele care au făcut obiectul procedurii de prelucrare a datelor cu cele care nu au făcut încă obiectul acestei proceduri. În cutiile pentru scanare vor fi predate doar carnetele prelucrate, care au parcurs prima etapă. De asemenea, tot în cutiile pentru scanare vor fi predate numai carnetele care au aplicată pe prima copertă, eticheta cu codul de bare. Eticheta va conţine numele, prenumele codul numeric personal şi numărul carnetului, iar pe ultima copertă au aplicată ştampila cu inscripţia „nescanat”. După efectuarea operaţiunii de scanare pe ultima copertă va fi aplicată ştampila cu inscripţia „scanat şi arhivat”, ne-a comunicat Mihaela Vasil, director Casa Judeţeană de Pensii Arad.Programul informatic necesar elaborării proceselor verbale de predare/ primire şi generării fişierelor informatice aferente este disponibil pe site-ul www.cjpensiiarad.ro.Angajatorii care deţin carnete de muncă au obligaţia să se prezinte în cel mai scurt timp la sediul Casei Judeţene de Pensii Arad, din strada Voluntarilor, nr. 2A, la camera 31, pentru a fi programaţi să predea carnetele de muncă.Informaţii suplimentare cu privire la programarea şi predarea carnetelor de muncă se pot obţine la numerele de telefon: 0257.281.345 sau 0257281.345, interior 123.

Sursa: Observator.info

Autor: (N.B.) ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Observator.info
fashiondays.ro