Stire

Pe c?nd ?ncepe şcoala vom avea şi mai puţine tramvaie ?n circulaţie

01.09.2009 ⋅ 0 comentarii

Întârzierile de pe şantierul BERD vor provoca din nou disfuncţionalităţi în circulaţia tramvaielor la începutul anului şcolar. Pentru a ajunge la majoritatea liceelor de renume din municipiul nostru, elevii sunt nevoiţi să călătorească cu tramvaiul spre centru, ori circulaţia acestor mijloace de transport pe Bulevardul Revoluţiei va fi reluată cel mai devreme la sfârşitul anului. Termenul ne-a fost precizat de către purtătorul de cuvânt al Primăriei Arad, Corina Drăghici, care ne-a mai dezvăluit că „în această săptămână, o comisie formată din reprezentanţi ai constructorului, ai CTP şi ai Primăriei fac o analiză pentru găsirea soluţiilor optime de deviere a traficului pentru momentul închiderii circulaţiei tramvaielor în sensul giratoriu din Piaţa Romană”. Astfel, am aflat că „circulaţia tramvaielor în Piaţa Romană s-ar putea întrerupe şi de poimâine”, dacă specialiştii vor cădea de-acord asupra celor mai bune soluţii de deviere a traficului auto, afectat şi el de reabilitarea intersecţiei. La modul concret, închiderea circulaţiei tramvaielor prin Piaţa Romană va însemna suspendarea liniei 3, care în prezent are traseul Făt Frumos-UTA-Cartier Alfa-Piaţa Romană-Aradul Nou. Tramvaiele vor fi înlocuite cu autobuze, cei de la CTP optând pentru prelungirea traseului autobuzelor care circulă în prezent pe ruta Podgoria-Piaţa Romană. „Nu are rost să mai chinuim călătorii cu transbordare în Piaţa Romană”, ne-a spus Doru Neacşiu, şeful serviciului programare din cadrul CTP, cel care ne-a furnizat şi restul informaţiilor privind viitoarele schimbări în circulaţia tramvaielor. Autobuzele vor circula iniţial la acelaşi interval de succedare, zece minute la orele de vârf şi 15 minute în rest, „urmând să evaluăm situaţia atunci când va începe şcoala”. În principiu însă, CTP va scoate din depouri mai multe vehicule pentru a asigura transportul numărului mai mare de călători. În cartierul Alfa se va putea circula cu tramvaiele liniilor 4 barat şi 6, linia 4 barat urmând să aibă aceeaşi frecvenţă cu linia 3. Vor fi suplimentate şi garniturile spre cartierul Micălaca, a mai anunţat acelaşi Doru Neacşiu. Cu toate acestea, şeful din cadrul CTP ne-a dezvăluit cu regret că „numărul călătorilor scade în permanenţă”, fapt ce afectează compania din punct de vedere financiar.

Sursa: Observator.info

Autor: (L.C.) ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Observator.info
fashiondays.ro