Local

ULAL Arad semnalează din nou probleme ?n relaţia cu E-On Gaz

14.12.2010 ⋅ 0 comentarii

Nemulţumirile Uniunii Locale a AsociaţiilorLocative (ULAL) Arad legate de serviciile E-ON Gaz continuă să existe, în ciudarecentei întâlniri la care au participat cele două. Deşi furnizorul de gaz apromis că facturile vor ajunge la timp la consumatori, acest lucru nu este pusîn practică.

“Pentru a putea ajuta asociaţiile în a aveafacturile la timp,  apelăm la cele carenu primesc facturile în termen de 7 zile de la data emiterii,  să se adreseze E.ON GAZ Arad cu o sesizare,după care să ne trimită o copie, astfel să reuşim să le demonstrăm celor de laE.ON GAZ , dar şi ANRE-ului adevăratele situaţii pentru a se lua măsurilenecesare. La fel se va proceda, semnalând orice problemă pe relaţia cu E.ON GAZ. În caz că se refuză primirea sesizărilor, să se solicite ca pe sesizare să seconsemneze acest fapt, după care se va sesiza Oficiul pentru ProtecţiaConsumatorului şi o copie la ULAL”, comunică Uniunea.

Tot aceasta spune că E.ON GAZ a încercat săimpună Asociaţiilor de Proprietari un contract diferit faţă de contractul cadrudispus de Ordinul ANRE nr. 77/2009, contract pe care consumatorii sunt sfătuiţide către ULAL să nu îl semneze. “E.ON GAZ a recurs la ameninţări, somândasociaţiile să-l semneze, sub spectrul deconectărilor de la furnizarea gazelor.Asta deşi ANRE-ul a declarat că ,orice completare a contractului comercial defurnizare reglementată a gazelor naturale faţă de prevederile contractuluicadru poate fi făcută cu acordul părţilor, lipsa acestuia nefiind temei pentruîntreruperea furnizării gazului. Acest fapt este un abuz, dovedind poziţia demonopol, E.ON GAZ dorind semnarea contractelor şi intimidând asociaţiile deproprietari. Considerăm că ANRE-ul nu-şi exercită cu autoritate funcţia dereglementator, părând mai mult subordonat E.ON GAZ-ului”, declară conducereaULAL Arad.

Dorina Lupşe şi Vasile Arion, preşedintele şivicepreşedintele Uniunii, promit că vor face apel inclusiv la parlamentariiarădeni în legătură cu această problemă şi vor sesiza instituţia primuluiministru.

“Consumatorii sunt desconsideraţi, nu suntpriviţi ca parte egală într-un contract şi se încearcă abordări de pe poziţiide forţă şi intimidare. De la privatizarea distribuţiei cu E-ON GAZ, lucrurileau mers tot mai prost, pentru consumatori. Eficientizarea acestei firme germanes-a făcut pe seama consumatorilor. Dacă nu am contestat preţul gazului, elfiind reglementat, avem măcar pretenţia unor servicii oportune şi de calitate.Sunt inacceptabile umilinţele la care suntem supuşi. Dacă totuşi uneleasociaţii de proprietari vor dori să semneze contractele în forma propusă deE.ON GAZ , ULAL recomandă să se facă următoarea menţiune pe contracte: ,,Amsemnat contractul la presiunea E.ON Gaz. Nu sunt de acord cu completărilefăcute de E.ON Gaz faţă de contractul cadru”.

Sursa: Observator.info

Autor: (D.M.) ⋅

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați Observator.info
fashiondays.ro