Informatii

Kaufland anunță NOI măsuri de protecție și instalează GEAMURI de protecție la casele de marcat Inbox

19.03.2020 ⋅ 0 comentarii

Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine. Astfel: 

  • Compania     a început instalarea geamurilor     de protecție     din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară,     cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.    

  •     Colegii     de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și     de la vitrina cu servire asistată au mănuși     de unică folosință; 

  •     În     anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se     impune,     accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse     de persoane;

  •     Pe     podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi     care     indică distanța de siguranță;

  •     Toate     echipele lucrează     la capacitate maximă     pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a     tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și     prevenție și sunt îndemnați să le respecte;

  •     De     asemenea, sunt dezinfectate toate     suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și     angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe,     butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări     rulante etc);      

  •     Toate     magazinele sunt dotate cu dezinfectant     de mâini gratuit,     atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există     săpun ce conține dezinfectant.         

  •     Pe     lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea     clienților.     Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc     informații educaționale despre prevenție și responsabilitate,     prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar     și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și     în zonele de trafic.


Clienții sunt îndemnați: 

  •     să     aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă     grijă la cei din jur;    

  •     să     cumpere responsabil și să evite risipa alimentară; 

  •     să     vină neînsoțiți la cumpărături;

  •     să     respecte regulile de prevenție și igienă;

  •     să     folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine;

  •     să     păstreze distanța de siguranță de minimum 1 metru;

  •     să     opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor;

Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii companii, pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea în orice scenariu. Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă.

Și mai departe, compania va lua toate măsurile de siguranță necesare, conform evoluției situației.    

De asemenea, Kaufland își asigură clienții că există suficiente stocuri, datorită livrărilor zilnice și a unei mari varietăți de produse și că magazinele vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa. 

Sursa: Kaufland România


fashiondays.ro