Stire

Fiscul recomandă în continuare să se păstreze distanțarea socială

07.05.2020 ⋅ 0 comentarii

Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã recomandã ca interacțiunea contribuabililor cu instituția sã se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanțã. „Doriți sã obțineți informații generale, din domeniul fiscal, de la ANAF? Sunați la Call – Center sau completați Formularul de contact!”, este recomandarea pe care o face ANAF.

                                    

Specialiștii ANAF pot fi contactați, pentru a rãspunde solicitãrilor și întrebãrilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice și adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.

De asemenea, pentru comunicarea inter-instituționalã, ANAF a deschis, la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și al administrațiilor județene ale finanțelor publice, adrese dedicate de email.

„În plus fațã de acestea, având în vedere cã liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în aceastã perioadã, vã recomandãm sã utilizați și serviciul de asistențã telefonicã - Call Center și Formularul de contact. Pentru a obține informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competențã a ANAF,  vã rugãm sã apelați CALL-CENTER instituției, la numãrul de telefon 031.403.91.60. Specialiștii noştri  rãspund întrebãrilor dumneavoastrã în continuare, de luni pânã vineri, în intervalul orar 8.30 - 16.30.  Dacã toate liniile telefonice sunt ocupate, vã rugãm reveniți, facem toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastrã! O alternativã la fel de facilã pentru obținerea de informații avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro,  la urmãtorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitãrile sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate, iar rãspunsurile sunt transmise cu celeritate. În plus, acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numãrul de înregistrare este generat automat”, se arată într-un comunicat de presă al ANAF.

De asemenea, contribuabilii pot solicita comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitãri în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil și în Spațiul Privat Virtual.

Mai trebuie spus că în contextul îmbunătăţirii comunicării la distanţă, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Arad pune la dispoziţia contribuabililor persoane fizice şi juridice, adresa de e-mail: Registratură.AJFP.AR@anaf.ro.

„Reamintim contribuabililor cã obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanțã prin intermediul Spaţiului Privat Virtual (pentru depunerea declarațiilor și obținerea de informații), iar plata poate fi efectuatã prin internet banking sau ghişeul.ro”, se mai arată în comunicat.

Sursa: ARQ

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați ARQ
fashiondays.ro