Local Stire

,,Spune povestea ta de după mască" Campania voluntarilor din cadrul Asociației Timișoara - Capitală Europeană a Culturii

02.12.2020 ⋅ 0 comentarii

Voluntarii din cadrul Asociației Timișoara - Capitală Europeană a Culturii lansează campania „Spune povestea ta de după mască", o serie de interviuri realizate cu oamenii de cultură care au reușit să se adapteze acestui an dificil, și chiar să devină un exemplu pentru cei din jur.

În contextul pandemiei cu COVID-19, întreaga comunitate a trecut prin schimbări și încercări cu un impact considerabil asupra vieții cotidiene, întreaga umanitate confruntându-se cu probleme de ordin economic, psihologic și social. Cu toate acestea, ceea ce ne ajută să mergem mai departe este sentimentul apartenenței care se bazează pe solidaritate socială și nevoia de a fi împreună în momente dificile, de a ne oferi sprijin în depășirea acestora.

Izolarea, distanțarea socială, pierderea locurilor de muncă, restricțiile dure privind călătoriile, creșterea graduală a sentimentului de anxietate, precum și creșterea cazurilor de depresie, toate acestea sunt efecte ale pandemiei care afectează acum, mai mult decât oricând, calitatea vieții. Campania ,,Spune povestea ta de după mască" a apărut din dorința de a ajuta persoanele afectate de pandemie, oferind speranță și sprijin prin povești reale. Mesajul transmis de tinerii voluntari pune în prim plan optimismul și puterea miraculoasă a cuvântului „împreună".  

 Campania „Spune povestea ta de după mască" este un proiect despre solidaritate, empatie și bunătate, prin care voluntarii vor strânge poveștile personale ale unor operatori implicați în viața culturală a orașului, iar prin intermediul lor, să arate publicului cum au reușit aceștia să se adapteze și să treacă peste momentele dificile din acest an. 

„Vom întreba participanții care sunt metodele lor de gestionare a stresului, îi vom ruga să ne împărtășească câteva dintre experiențele lor din timpul pandemiei și îi vom încuraja să spună povestea lor de după mască. Prin aceste povești, ne dorim ca oamenii să se simtă încurajați, să înțeleagă că nu sunt singurii care au trecut prin momente dificile și să ia cele mai potrivite decizii, pe mai departe" - a declarat Valeria Dobrojan, voluntar în cadrul campaniei.

„Această campanie ne oferă posibilitatea de a împărtăși cu privitorii poveștile reale ale participanților, în care fiecare povestitor poate descrie experiența în mod personal, așa cum o simte." - a afirmat Adriana Ivanov, voluntar.

 „Deoarece în  această perioadă dificilă fiecare dintre noi are ceva de spus și are nevoie să fie ascultat.", a completat Simion Dumbravă, voluntar în cadrul proiectului.

„Noi, echipa Colecționarii de Povești, studenți și voluntari în cadrul Asociației Timișoara Capitală Culturală Europeană vom da startul campaniei ,,Spune povestea ta de după mască",  luni, 1 decembrie 2020.", a declarat Gabriela Nistoran, voluntar în cadrul campaniei.

Campania se va desfășura în mediul online pe pagina de Facebook a Asociației Timișoara 2021, unde săptămânal se vor încărca clipuri video cu poveștile reale ale oamenilor din diferite domenii, precum: cultură, economie, educație.

 

Campania se va desfășura în mediul online pe pagina de Facebook a Asociației Timișoara 2021, unde săptămânal se vor încărca clipuri video cu poveștile reale ale oamenilor din diferite domenii, precum: cultură, economie, educație.


Contact

voluntar@timisoara2021.ro

***

Asociaţia Timișoara 2021 - Capitală Europeană a Culturii a fost înființată în 2011, cu scopul de a pregăti dosarul de candidatură pentru obținerea titlului de Capitală Europeană a Culturii. După câștigarea titlului, Asociația își continuă misiunea de a dezvolta Programul Cultural, precum şi de a strânge fondurile necesare organizării, promovării şi implementării acestuia. Ulterior anului 2023, Asociaţia va avea ca scop sprijinirea şi dezvoltarea de proiecte culturale în folosul comunităţii. În anul 2019, în primul an de producție propriu-zisă, Asociația a derulat împreună cu partenerii săi peste 400 de evenimente culturale la care au luat parte peste 130.000 de persoane.


fashiondays.ro