Stire

Ucu Dima:

10.01.2022 ⋅ 0 comentarii


Trebuie să fi foarte naiv să crezi că nimeni nu îți vrea locul, nu își dorește o afacere ca și cea creată de tine sau nu își dorește ceva mai bun pentru persoana sa...să îți spun eu cine este această "persoană"?...concurența ta.


...Fie că e vorba de tine (a se înțelege orice persoană care are un job normal), fie că ai un ONG, o afacere în domeniul "care vrei tu" sau că ești un călugăr (să nu spun preot, pentru că prietenii mei preoți din județ știu/au simțit pe pielea lor dezavantajele concurenței neloiale) ...crede-mă ai concurență.

...Și nu te voi învăța acum cum să fii rău și să contracarezi/neutralizezi concurența neloială (mereu vor exista oameni frustrați cărora le va fi frică de reușita ta, care nu se regăsesc în peisaj cât ești tu numărul unu), ce voi încerca va fi, dacă îmi permiți, să îți spun cum să ajungi numărul unu (dacă nu ești deja) și cum să te menții acolo, lăsând în urmă rivalii.

...Sunt multe de spus, încerc să fiu succint...

*Creează valoare;

*Pune suflet în tot ceea ce faci;

*Vino spre cei pe care îi servești cu beneficii, multe beneficii;

*Oferă-le cele mai bune și sigure garanții;

*Oferă-le cele mai bune produse/servicii la cea mai înaltă calitate, cu cel mai bun preț și cu livrarea cea mai rapidă;

*Fii corect;

*Nu fii #hater;

*Repetă la nesfârșit...

Cum? Și dacă concurența te copiază ? Ce faci? Simplu...creezi și mai multe beneficii, pentru că, prietene...cei care te copiază vor fi mereu cu un pas în urma ta...bucură-te că ești copiat...

...Haide să îți spun ce se va întâmpla când te vor copia. Vor încerca să implementeze beneficii gândite de tine, întoarse pe toate părțile de tine, cu strategie de implementare gândită de tine, cu buget de lansare/menținere/retragere gândit de tine și multe altele făcute de tine și gândite pentru cei pe care vrei să îi servești, toate bazate pe experiențele tale din trecut...deci...îți garantez, nu vor reuși să implementeze gândirea ta, implicit vor da greș.

...Tu ce trebuie să faci în acest timp? Să creezi alte beneficii, să creezi valoare!

Concurența ta va dispărea, sau cel mult va rămâne în anonimat, cu firimiturile...

 

Cu drag, un gand de business,

Ucu Dima, antreprenor


 

fashiondays.ro